[ur-qrp-c] Re: Хемфест_"Харківські_зустрічі_"Чугуївська_хвиля_2012""

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 May 2012 23:39:07 +0300

Вітаю, пане Володимире!
On Tue, 29 May 2012 21:22:03 +0300
Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:

> Було б чудово під час проведення "очної товариської зустрічі ентузіастів
> qrp, а також очних зборів UR-QRP клубу".
> Наладити "Echolink-Радіоканал" з "Конференцією Україна" чи
> конференційним сервером UR3LCM-R.

Так, погоджуюся, це було б справді пречудово!
Але у мене виникає одне питання - хто цим займатиметься?
Бо я й так маю доста клопоту, щоб організувати і провести ці зустрічі-зібрання.
А ще хотів би взяти участь і в інших заходах на хемфесті, погомоніти з друзями,
познайомитися з новими колегами і зрештою просто відпочити на природі.
Приїздіть на хемфест - посидимо поговоримо - ще й може Echolink трансляцію
допоможите організувати.
То Ви вже їдите? Чекаємо!
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>