[up_stowarzyszenie] Re: organizacja zebrania

  • From: "Marta Radomska: www.Tracisz-Wygrywasz.pl" <radomska.marta@xxxxxxxxx>
  • To: up_stowarzyszenie@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Sep 2010 13:28:17 +0200

Ja zgłaszam się do komitetu rejestracyjnego. Potrzebne jeszcze dwie osoby.

Jeśli nikt nie będzie mógł przyjechać z laptopem i drukarką, to mogę
pożyczyć mój sprzęt, ale jeśli zgłosi się osoba, która będzie odpowiedzialna
za równo za drukowanie listy obecności jak i za pożyczony sprzęt, ponieważ z
powodu bardzo ważnego kursu, w którym uczestniczę, dojadę dopiero na koniec
zebrania.

Pozdrawiam,
Marta Radomska
tel. 793 111 008