[up_stowarzyszenie] Re: Odp: Re: Start!

  • From: joanna.popko@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: up_stowarzyszenie@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Aug 2010 22:54:13 +0200

Serio zlikwidowali termin wrzesniowy? To nowe grupy będą niepocieszone,
prawie wszyscy chcieli składać wniosek..

Wiedzą już o stowarzyszeniu, zaczęli mi też podsyłać maile, po weekendzie
powinnam mieć komplet.

Błażeju - dasz radę skończyć ten tekst jakoś szybko? Chętnie bym opisała
nasze wyczyny i rozesłała go jeszcze przed wyjazdem, czyli przed
poniedziałkiem...

Jakby co - możemy do woli czerpać ze statutu EMCC, mam zgodę.

Pozdrawiam!

J.

up_stowarzyszenie@xxxxxxxxxxxxx napisał(a):

  Witam

  a gdzie była mowa o tym, że trzeba pracę podjąć pół roku po szkoleniu?
  ja sobie nic takiego nie przypominam. i niby jak chcą do tego zmuszać?

  tak z ciekawości pytam, bo ja już wypełniam EDG-1:)

  pozdrawiam

  K.

  Dnia 27-08-2010 o godz. 22:14 Aneta Postek napisał(a):

    co na to pozostali uczestnicy kursy ktorzy nie zlozyli teraz
    wnioskow?

    W dniu 27 sierpnia 2010 21:48 użytkownik <f.fiorellino@xxxxx>
    napisał:

      Anetko,
      wiem, że to trochę poniewczasie, ale ostatniego wrześniowego
      terminu już nie ma, bo UP go wstrzymał. nie wiem, czy to z
      powodu bałaganu, czy oszczędności. Nie dowiesz się nic ze stron
      www UP, bo nie aktualizują stron. Ja dowiedziałam się
      przypadkiem. Może to moja teoria spiskowa, ale zauważ, że
      dopłaty zostały wstrzymane po zakończeniu pierwszej spóźnionej
      tury kursów ABC. Przypadek? Nie sądzę.
      Pamiętaj też o podpisanej klauzulce, że podejmiesz pracę lub
      rozpoczniesz działaność gosp. najpóźniej pół roku po zakończeniu
      kursu. To - bez komentarza.
      A przede wszystkim pozdraljajem:
      Klaudia i Wiktorek.
      Całuski dla Majeczki (trochę prywaty nie zaszkodzi).

      up_stowarzyszenie@xxxxxxxxxxxxx napisał(a):

        Witam Mam pytanie czy wszyscy planuja teraz skladac wnioski
        czy tez czesc planuje w drugim terminie?
        Pozdrawiam
        Aneta Postek

        W dniu 24 sierpnia 2010 15:03 użytkownik Błażej Partyka
<blazej.partyka@xxxxxxxxx>
        napisał:

          Witam wszystkich serdecznie na naszej liście
          mailingowej, puki co dodałem do listy Tylko osoby które
          były na 1st spotkaniu roboczym.
          Dla tych którzy pierwszy raz spotykają się z taką formą
          komunikacji drobna instrukcja:
          Odpowiadamy na adres nadawczy tej wiadomości i wszyscy w
          liście mailingowej dostają maila którego napisaliśmy :)

          Pozdrawiam,
          B. Partyka