[ubuntu-l10n-it] Re: Suggerimento

  • From: paolettopn <paolettopn@xxxxxxxxx>
  • To: ubuntu-l10n-it@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 01 Aug 2007 11:28:23 +0200

Ciao Flavia,

tutto risolto !!

Infatti, entrando sultesto dell'articolo originale, ho trovato i pezzi
che mancavano, nascosti dalle immagini della pagina.

Ecco qui:

Articolo su GRAMPS

Make sure you are programming because you enjoy programming. Be willing
to put aside your ego, and listen to others. Not only will you learn
more, you will also discover that the ideas of others can really improve
your project.
Many thanks to Don for taking the time to sit under the spotlight and be
grilled!

Articolo di Inkscape
Inkscape is available from: Synaptic/Apt-Get

Spero di essere stato abbastanza rapido... 'sta volta!

Un saluto,

Paolo

--
Paolo Garbin