[u35kbh] Re: Windows 7 Launch Party

  • From: Simon Shine <shreddedglory@xxxxxxxxx>
  • To: u35kbh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Sep 2009 19:53:06 +0200

2009/9/9 Christian Hajd?u <christian@xxxxxxxx>:

> ... alle elsker Microsoft.

Yay! But does it run on Linux?

> Hvis man vil ud til mange, så tænkte
> jeg at det vil da være en oplagt mulighed.

Øl er en anden oplagt mulighed for at nå ud til mange.

Personligt vil jeg ikke lægge mig ud med folk som gerne vil holde
Windows 7 fanparties, da alle elsker det, og alle er ret mange
mennesker. Hvis styresystemer også er et kulturelt samlingspunkt i
købeverdenen, så slå jer selv løs (med tastaturer).

Så kan vi altid dukke op med et themed X11 der ligner Windows 7...
findes de endnu?

Men så ville det vel egentlig passe bedst at lægge det den 29., ikke?

Jeg synes idéen er totalt god, og jeg vil meget gerne være med hvis vi
får en Special Signature Edition of Windows® 7 Ultimate *og* en
Windows® 7 Party Pack. Man er kun en corporate sell-out i den grad man
promoverer softwaren videre. ;-)

--
Amike,
Simon