[u35kbh] Kalender - endelig version! (forhåbentlig)

  • From: "Vidir Valberg Gudmundsson" <vvg@xxxxxxxx>
  • To: <u35kbh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Sep 2009 12:28:53 +0200

Hej folkens

Der er sket nogle ændringer i kalenderen, men det burde være de sidste,
og derfor kunne jeg godt tænke mig at i kom med input om hvad i synes om
den :)

Here goes:

    17. sept: Torsdagscafé i U35 Århus
    1. okt. 18:00 : Torsdagscafé i København - Opsamling fra Superhelte
kursus (evt. noget CMS?)
        - Vores café er blevet rykket grundet "Pigen der legede med
ilden" præmiere
    8. okt. 17:30 : U35 møde - Vi snakker lidt kampagne og
torsdagscaféer

    15. okt. 18:00 : Torsdagscafé - Django workshop
        - David og Vidir er tovholdere
    22. okt. 17:30 : U35 Møde

    24-25 okt : U35 KBH og Århus mødes for at snakke kampagne!
        - Planen er som følger:
            - Vi mødes i Århus
            - Vi diskuterer Digitale Rettigheder
            - Vi diskuterer Digitale Rettigheder lidt mere
            - Vi diskuterer Digitale Rettigheder, og til sidst har vi
en kampagne der er beyond awesome! ;)

    29. okt. 18:00 : Torsdagscafé - Windows 7 releaseparty
        - Christian Hajdu er tovholder?

    19. nov. 18:00 : Torsdagscafé - Spiludvikling
        - Vi har kontakt med nogen der hedder UngeSpiludviklere.dk som
gerne vil være med til at arrangere det.
        - Desuden har et par medlemmer ytret at de gerne så at der kom
sådan et arrangement, så dem har jeg taget kontakt til.
    24. nov. 17:30 : Arbejdsudvalgsmøde
    10. dec. 17:30 : U35 Møde + Julefrokost
---

Der er nogle af punkterne jeg gerne vil have noget feedback på:
- Hvis i kender nogen der kan og har lyst til at holde et oplæg om et
CMS d. 1 oktober så sig endelig til.
- Hvad synes i om idéen om et møde mellem U35 KBH og U35 Århus?
- Er der nogen der har sørget for at vi er tilmeldt det der Windows 7
releaseparty?

- Og til sidst men ikke mindst, hvis i har nogen ændringer i mener er
kritiske sig gerne til ;)'

Venlig hilsen
Vídir