[thehumanflag] voorlopige projectdossier

  • From: Filip <dareshdaresh@xxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag thehumanflag <thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Dec 2006 11:28:06 -0500 (EST)

Hoi everybody,

 Ik heb projectdossier hier en daar wat  aangevuld. Maar over precare weet ik
niet goed meer wat schrijven want  ben daar niet echt up to date wat nu onze
uiteindelijke deadline is,  maar heb een poging gedaan. Ik heb nog een stukje
"networking" erbij  gedaan bij "hoe we zijn tewerk gegaan" omdat frank
benadrukte tijdens  het gesprek dat we dit moeten uitleggen. So lees dat ook
eens en vul  maar aan als er iets is.
  Ah jah feel altijd free om suggesties te doen waar dingen onduidelijk zijn
enzo.

  In ons projectdossier kan dan ook een apart stuk "met de opvolging die  nodig
is voor het slagen van het project" maar met betere titel :).  Want als we dat
allemaal in besluit met raad gaan flansen gaat dat  onoverzichtelijk worden
maar dat was het plan al so...

  Over besluit:
  Ik zou in besluit ook benadrukken dat we een goed fundament hebben  gelegd
voor het slagen van dit project. En ook benadrukken wat we al  hebben bereikt,
Dat we desondanks de korte tijd toch heel wat zaken  hebben kunnen doen en
praktisch toestemming hebben bij ec & ep,  toch ook al sponsoring, al fotograaf
en we hoop hebben eens de  toestemming definitief is dat er meerdere sponsors
zullen springen en  de commissie ook nen duit in de zak zal doen waardoor de
kans op slagen  heel rëëël is als dit voortgezet wordt. Al die dingen dat al
geslaagd  zijn, zijn allemaal niet zo vanzelfsprekend. Nu staan er vooral de
dingen in die beetje minder waren en komt het geheel beetje  pessimistisch
over... tenzij dat aan mij ligt.

 De frank was tijdens het gesprek btw ook heel blij, hij zei dat  het de eerste
keer was dat een project zo vlot verliep zonder  problemen. Daardoor verdient
ieder van ons minstens een oneindig aantal  pluimen. hoera voor ons allemaal

  greets,
  Filip

Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos