[thehumanflag] voorlopig projectdossier---->maandag

  • From: "LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 01 Dec 2006 16:00:35 +0000

maandag zitten we dus ff samen voor 't voorlopig dossier aan te vullen... in bijlage zit wat ik tot nu toe verzameld heb....

femke; heb tijden in besluit aangepast, is het nu oke?

marloes en ik: maken maandag ook inleiding

iedereen: kijkt eens of alles onder zijn verantwoordelijkheden oke is, moet aangevuld worden? (In rood aanpassen/aanvullen?)

Kijken jullie ook eens naar wat er in de bijlagen moet (heb dat van femke al ontvangen)

Breng maandag maar alles mee, of mail het me door, en dan flansen we dat ineen!

Geniet van't weekend! x

LK.

Download de nieuwste versie van Messenger: Windows Live Messenger Downloaden? Klik hier.