[thehumanflag] Re: projectdossier last version

  • From: "LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 17 Dec 2006 15:37:31 +0000

Ziet er goed uit! Heb ondertussen ook enkele aanpassingen van marloes gekregen. Sebiet op kot werk ik er verder aan, zal resultaat documentatieproces aanvullen en al aan dat besluit beginnen. De rest is ongeveer oke, op een paar dingen na. Marloes, zeker niet plan van aanpak naar organisatie toe vergeten in te vullen.

Morgen nog ff samenzitten, of sebiet op kot? Dan kunnen we het afprinten voor Meys.

Goed idee trouwens om plan van aanpak te nemen voor de vergadering, denk ik.

Tot straks/morgen. Pluimen voor iedereen.

LK.

Windows Live Messenger: het beste van nu en de toekomst! Downloaden? Klik hier The Human Flag Project. Mail naar thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx voor naar iedereen iets te sturen.