[thehumanflag] !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • From: "LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Dec 2006 21:15:26 +0000

heb nog enkele zaken aangepast, maar nog niet qua spelling, omdat ik nog wacht op sommige dingen die nog ingevuld moeten worden.  Kan iedereen is zien wat hij nog kan aanvullen?!

Dan voor maandag:

  • in bijlage zit opvolging voor precare: namen van artiesten die we interviewden aanvullen, zodat we dit maandag kunnen afgeven aan Frederik
  • materiaal meenemen voor Donat: cassettes (fien), microfonen voor telefoon (fien jij hebt de 2de?), ik zet foto's op cd + alle andere zaken die we kunnen geven aan donat voor de expo (notities enzo....)
  • persoonlijke mails naar donat sturen, de rest (van human flag) staat op inet
  • niet te vergeten, een groepsfoto!!

Zoeken is nog nooit zo eenvoudig geweest! Klik hier.