[thehumanflag] -logboek-

  • From: "LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 05 Dec 2006 19:22:47 +0000

In bijlage mijn persoonlijk logboek, als voorbeeld. Alles in't rood hebben we samen gedaan.....

Ben nu aan't voorlopig projectdossier bezig...

Ik ga geen mails zetten in bijlage, die komen als quote in de tekst zelf. Enkel de brieven die we verstuurden zullen in bijlage staan.

Zit momenteel aan 27 bladzijden, maar moet er nog aan werken. Ik stuur het later deze avond door....eh voila

Ik heb van iedereen verbeteringen/aanpassingen gekregen, enkel Marloes moet haar deel nog nakijken en eventueel bijvullen.

Dan nog een besluit en organisatieverslagen van Filip en Inge ....

LK.

Windows Live Messenger: gratis bellen naar 250 miljoen Messenger gebruikers Downloaden? Klik hier.