[thehumanflag] Re: !!!dossier!!!

  • From: Filip <dareshdaresh@xxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 17:14:00 -0500 (EST)

Die laatste mails moeten niet naar ludo doorgestuurd worden, die komen
allemaal in dat apart dossier werkmateriaal, en ik ga dat apart dossier  maken
jah :)

  doeg

"LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx> wrote:  TO DO
  Iedereen

   nog voetnoten voor in het dossier? (bv mails van marloes?)
   apart dossier werkmateriaal: brieven, mails,... (Filip jij ging dit maken?)
   Inge en ik hebben dossier al nagelezen, Marloes en Filip nog?
  Inge

   Plan van Aanpak voor in bijlage doorsturen
  Marloes

   artiesten die we interviewden aanvullen in dossier (bij plan van aanpak naar
org. toe)
   laatste mails doorsturen naar Ludo
   stuurt interviews Precare naar Frederik
  LK.

Windows Live Messenger: gratis bellen naar 250 miljoen Messenger gebruikers
Downloaden? Klik hier.

Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos