[thehumanflag] Re: Projectdossier en vergadering

  • From: "LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 Dec 2006 21:11:51 +0000

Is iedereen hier mee akkoord?

LK.

From:  Filip <dareshdaresh@xxxxxxxxx>
To:  thehumanflag thehumanflag <thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx>
Subject:  [thehumanflag] Projectdossier en vergadering
Date:  Mon, 11 Dec 2006 13:04:35 -0500 (EST)

Er is woensdag dus vergadering om 14u30 voor projectdossier!

  Ik ben er net aan bezig en er klopt volgens mij iets niet aan onze volgorde bij stukje uitwerking,

  Dus bij uitwekring is indeling voorlopig zo:
  algemeen
  problemen
  hoe zijn we tewerk gegaan
  resultaten & opvolging,   (opvolging ging in apart stukje komen daar was wat verwarring over)

  ik merk dat bij algemeen al heel vaak komt hoe we zijn tewerk gegaan en  bij hoe we zijn te werk gegaan wordt meer nadruk op resultaten gelegd.  Is ook normaal omdat 1ste versie van uitwerking was "hoe hebben we die  vraagstelling opgelost"
  dus algemeen viel dus al onder hoe zijn we te werk gegaan.
  Persoonlijk denk ik dat we misschien beter  "Hoe we zijn te werk  gegaan" 1st zetten als ondertitel ding met daaronder algemeen en meer  detail en dan problemen en dan resultaten....  anders gaan we heel  veel moeten herschrijven.
  Allez die 5 pagina's
dat ik had geschreven moeten dan volledig  aangepast worden aan nieuwe structuur, tenzij we andere structuur volgen
  Dus:
  hoe we zijn te werk gegaan
  algemeen
  + details waar dat nodig is zoals bij lobby maar dat wijst zichzelf
  problemen
  resultaten

  Snapt iedereen wat ik bedoel?  Want nu loopt het allemaal door  elkaar en dat is de bedoeling niet denk ik. En gaat iedereen hier mee  akkoord?
  Als het te verwarrend is zal ik anders met elke er eerst eens over babbelen en zien wat nu beste is.

  Is maar suggestie ofcourse,
  greets

Be smarter than spam. See how smart SpamGuard is at giving junk email the boot with the All-new Yahoo! Mail

Windows Live Messenger: gratis bellen naar 250 miljoen Messenger gebruikers Downloaden? Klik hier. The Human Flag Project. Mail naar thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx voor naar iedereen iets te sturen.