[thehumanflag] Maandag geen vergadering

  • From: Filip <dareshdaresh@xxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag thehumanflag <thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Dec 2006 07:31:09 -0500 (EST)

Hoi everybody,

  Ik heb gezien dat er maandag geen project is maar wel 4 uur spetterend
ethiek plezier. So we zullen woensdag vergaderen en alles op rijtje  zetten,
wanneer was laatste vergadering met citymine(d) afgesproken?  Was dat den 18de?
  Ik stel voor om ons te concentreren op projectdossier en dat woensdag  ver
afwerken na dat we alles hebben binnengegeven voor dinsdagavond  zoals elke
vroeg en als er hier en daar nog iets moet gebeuren voor  precare of human flag
dat we dat dan ook doen.
  Btw zijn die precare interviews al verstuurd naar frederick?

  Greets,
  Filip

Make free worldwide PC-to-PC calls. Try the new Yahoo! Canada Messenger with
Voice