[thehumanflag] Re: Date met Frank woensdag en projectdossier tegen morgen doorsturen

  • From: "LK ." <elkedecock@xxxxxxxxxxx>
  • To: thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 04 Dec 2006 12:34:24 +0000

femke, gaan we om 10h00 op school geraken, als we naar mommens gaan?

From:  Filip <dareshdaresh@xxxxxxxxx>
To:  thehumanflag thehumanflag <thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx>
Subject:  [thehumanflag] Date met Frank woensdag en projectdossier tegen morgen doorsturen
Date:  Mon, 4 Dec 2006 07:21:18 -0500 (EST)

Ja hoor :)

We hebben woensdag een date met frank om 10 uur 's ochtends ik hoop dat niemand zijn plannen daarmee in gedrang komt, het kon ook nog vroeger, als de meesten het vroeger willen is dat ook goed voor mij.

Het projectdossier gaan we samen bespreken die woensdag en hij vroeg om het vandaag of morgen door te sturen, dus alles wat we hebben morgen doorsturen.

Btw logboek moet er niet in en ook verslagen niet is iets apart,

het belangrijkste is vraagstelling, hoe we te werk zijn gegaan en hoe ver we staan en welke raad we meegeven...

groetjes,

pilif

Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos

Download de nieuwste versie van Messenger: Windows Live Messenger Downloaden? Klik hier. The Human Flag Project. Mail naar thehumanflag@xxxxxxxxxxxxx voor naar iedereen iets te sturen.