[theatriki_tuc] Εκδρομήήήήή!!!!!!!!!!!

  • From: antonio spanoudakis <spanoudakis.a@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx, ggrammatikakis@xxxxxxxxx
  • Date: Thu, 25 Feb 2010 00:13:08 +0200

Λοιπόν αΓόΡιΑ και κΟρίΤσιΑ!
Έρχονται οι αλκυωνίδες μέρες ( ελπίζω !! ) και πρέπει να πάμε
ποδηλατο-φανταστικο-τελειο-παρεο-βόλτα!
Δηλαδή! βόλτα με ποδήλατα, και που? Στα Μεσκλά!!!!

******** ΔΙΑΔΡΟΜΗ *************
η διαδρομή είναι εύκολη με λίγη ανηφόρα !! ( ναι ναι Ελπίδα θα τα
καταφέρεις!! )
Θα "απηλαύσετε" ένα φαντασμαγορικό τοπίο !!! Oh yeah !!!

Το μ-ε-ι-λ που στέλνω τώρα είναι για να δώ πόσοι ψήνονται για να κάνω τα
κουμάντα μου μιας και λέω να την οργανώσω!!! για αυτό θα ήθελα να μου
στήλετε μ-ε-ι-λ όποιος ψήνετε

Για να λάβετε μέρος πρέπει να μου στήλετε μαζί με το ονομ/μο και μία
μαντινάδα ( με ότι περιεχόμενο θέλετε ) !!

Επειδή είμαι Χανιωλάκος και έχω και εγώ τα κονέ μου !!! έχω γνωστό για να
μας νοικιάσει ποδηλατά !!! Oh yeah baby

οπότε θα μας κάνει καλη τιμή ( θέλω να ελπίζω!! )

Τρόμπες - σαμπρέλες - εργαλεία τα αναλαμβάνω εγώ ( ε και λίγο το
γραμματικάκη μαλλον )

ΣυνοpsizontαΣ thaπρέπει nα μου στήλete enα mail ενδιαφerontos~! για να δώ
πόσοι "psinonte" ... Ayta!!!

Filoumpes