[theatriki_tuc] Re: Xronia tou Gregory!

  • From: Eleftheria Agioutanti <al.fie.28@xxxxxxxxxxx>
  • To: "theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx" <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Jun 2013 19:52:44 +0300

Date: Mon, 3 Jun 2013 04:23:24 -0700
From: kate_shine@xxxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] Re: Xronia tou Gregory!
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

PWWW TI MOU 8UMISATEEEEEEEEEEE!!!!
kai egw mesa gia augousto tou 2014 :D :D :D :D

From: lp-dou@xxxxxxxxxxx

To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
Date: Sun, 2 Jun 2013 23:24:34 +0300

Γεια σας κι από μενα :) Τι ωραία που έχουμε re-union! Δυστυχώς είμαι στην ίδια
θέση με τη Μυρτώ, θα είμαι Ελλάδα γύρω στις 10-15 Ιουλίου, δλδ το χάνω παρά
λίγο :(  Τον Αύγουστο του 2014 όμως ελπίζω να είμαι μέσα!

Να περάσετε τέλεια! Εγώ θα σας επισκεφτώ ούτως ή αλλως κάπου Ιουλιο-Αύγουστο,
όσους είναι Χανιά δηλαδη!
Φιλιά πολλά!
From: alex_siatou@xxxxxxxxxxx

To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
Date: Sun, 2 Jun 2013 22:21:23 +0300

mesa ki egw.. ; )

From: de.bo.vm@xxxxxxxxxxx
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

Subject: [theatriki_tuc] Xronia tou Gregory!
Date: Sun, 2 Jun 2013 19:03:16 +0300

Χαίρετεεεεεεεε!

Η λίστα αυτή έχει καιρό να χρησιμοποιηθεί αλλά...

θυμάστε τι έγινε τελευταία μέρα στην σπλάτζια το καλοκαίρι 2010;

Δώσαμε ραντεβού για reunion στις 15/6/13... και κοντεύει... και ήθελα να ξέρω
αν θα μαι μόνος μου...