[teaterlaget] Ad: Hjelp til opp- og nedrigging - "Barselstuen i bergstaden"

  • From: Nina.Soia@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • To: teaterlaget@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 8 Mar 2012 10:06:38 +0100

Hei Arve

Min kjære Jørn blir med å rigger opp og ned lørdag 10 mars, jeg tror han
kan være med torsdag 15 mars og torsdag 22 mars også.

hilsen fra Nina

NB
har snakket med Svein i dag, han har hentet sminke og sort stoff så da
drar ikke jeg ut til Asbjørn :)

med hilsen
Nina Søia
systemkoordinator
tlf. 32866326  mobil  48166326
nina.soia@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Tenk på miljøet før du skriver ut denne mailen!

Fra:    Arve Akervold <arve.akervold@xxxxxxxxx>
Til:    teaterlaget@xxxxxxxxxxxxx
Dato:   07.03.2012 18:17
Emne:   [teaterlaget] Hjelp til opp- og nedrigging - "Barselstuen i
bergstaden"
Sendt av:       teaterlaget-bounce@xxxxxxxxxxxxx

I forbindelse med spilleperioden for vårens forestilling "Barselstuen i
bergstaden" i uke 11 og 12 ønsker vi å spørre om noen kan tenke seg å
hjelpe til med opp- og nedrigging på en av følgende dager:

Lørdag 10.03. fra kl 15:00 - Opprigging
Torsdag 15.03. etter forestilling - Nedrigging
Torsdag 22.03. før forestilling - Opprigging
Lørdag 24.03. etter forestilling - Nedrigging

Vennligst send meg svar på denne mailen dersom du kan hjelpe til en av
disse dagene.
Vi trenger 2-3 personer i tillegg til de som er med i forestillingen til
hver av dagene.

--
Med vennlig hilsen

Arve R. Akervold