[SYKVYH] Re: kirje vanhemmille

  • From: Laura Salonen <laura.salonen@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: sykvyh@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Apr 2014 12:05:26 +0300

Moi,

Arto - oliko sinulla joku ehdotus liittyen syysmarkkinoiden mailiosoitteeseen
ja viestimiseen? Voi olla, että muistan ihan väärin.

Minulle gmail sopii hyvin. Saanko vain tunnukset niin voin ottaa käyttööni?

Olen ihan kiinni tämän viikon, mutta ensi viikolla tiistain jälkeen olisi kiva
vaihtaa Malla ja Katriina syysmarkkinoista tiedot, jotta tiedän vähän enemmän
kuinka toimia vanhemapainraadissa. Sanna pääsetkö varakorviksi?

Olisiko tuo pe 23.5. edelleen hyvä päivä ns. vanhojen aktiviteettien
ilmoittamiseen?

Wilman kautta olisi hyvä saada infoa vanhempainraadista, vuosikokouksesta ja
eka muistutus syysmarkkinoistakin hyvissä ajoin.

Ja olen rekrynnyt 1-2 aktiivi-isää mukaan vanhempainyhdistykseen. Molemmilla
alaluokilla lapsia eli vuosia edessä :) Ilmoitan ennen kokousta mikä tilanne.

Ja onko nyt niin, että tämä freelist tavoittaa kaikki vai ei ?

Terv. Laura