[sumpr] Re: [sumpr] Prosba

  • From: kk1087@xxxxxxx
  • To: sumpr@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 04 Oct 2005 23:01:21 +0200

niestety Kasławo jak Już wspomniałem dziś w szkole wszystko co było związane z
zeszłym semestrem wywyaliłem z kompa nie dalej jak wczoraj po południu
przykro mi niezmiernie ale na pocieszenie dodam że u Gołąbka poszło nam nie
lepiej nie wywalił nas ale i nie wpisał nawet nędznych trójek i mamy z Marcinem
warunek i egzamin do zaliczenia wraz z projektem :-((
pozdrawiam serdecznie kolega Konrad

p.s. pzdr od Izuni czyli żonki mej :-)
trzymaj się