[sthlm3d] Re: krombollar hittade!

  • From: "Marko Ljubez" <marko.ljubez@xxxxxxxxx>
  • To: sthlm3d@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2007 10:19:08 +0200

yes! bild på bollen http://demo.perfectfools.com/marko/kromboll.jpg
den är lite grumlig nu pga. fingeravtryck och övrigt icke önskvärt handsvett
=) alla var väldigt imponerande av den nya blänkande bollen och alla ville
ta på den...snusdosan är där så att man kan uppskatta bollens storlek i
förhållande...finns inget hål i bollen men det kan man nog fixa till ganska
enkelt.

/Marko

On 6/8/07, Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx> wrote:

aha, kan du kanske ta en bild på den fina blänkade bollen så man får
se. Finns det ett hål eller nått så man kan fästa den på ett stativ
eller en pinne?

/stefan

Pixel Abuser @ http://www.swiss.se/
Blog @ http://sanders3d.blogspot.com/