Re: Event: Eclipse day : Prijedlog

  • From: "Branimir Topic" <branimir.topic@xxxxxxxxx>
  • To: softdevnet@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 9 Nov 2007 11:13:36 +0100

Da to moramo sve dogovoriti najkasnije do petka, subota je dan koji odgovara
Antoniju. Budući da je on naj u tome i vrlo iskusan.
Ja mu mogu dati ruke sa PDT-om i XAMPOM za PHP razvoj na Linuxu. Goran ako
ce biti slobodan ce odraditi "Plugin".
Srecka jos lovim

ALI ima jedan detalj koji ću saznati sutra, jer Strigo i ja bi trebali ići u
Osijek na jedno natjecanje u podvodnim vještinama.

Što se mene tiče ja Eclipse Day mi je na prvom mjestu, s obzirom na
situaciju i slobodne termine drugih.

Dakle predlažem sljedeći post na temu organizacije.

Ima li dobrovoljaca?

Kako je receno