[sofienbergparken] Søppelsekker ved sykkelskjul - til info

  • From: Catherine Munkvold <c_munkvold@xxxxxxxxxxx>
  • To: "sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx" <sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Mar 2015 08:26:16 +0000

Hei,Det står nå mange søppelsekker ved sykkelskjulet.Jeg skal ha visning i dag
fra kl. 13-14:30, og så meg derfor nødt til å flytte disse fra hovedinngangen
for i dag søndag.
Jeg personlig forstår nok ikke helt hvorfor hovedinngangen mot parken ser ut
til å bli benyttet som utvidet søppelrom stadig vekk da det ikke er noe
hyggelig å passere dette hver dag for oss som bor her når "uhentbar" søppel
står der over lang tid - dette er jo rivningsmaterialer som ikke vil bli hentet
med søppelet, men siden det er der det sto opprinnelig så skal jeg sette det
tilbake der. Det er jo heller ingen god løsning at det står ved sykkelskjulet
der jeg når har satt det så beklager det for dere som det berører.
Jeg må ellers si jeg synes det hadde vært greit om bygningsmaterialer man ikke
vet hvem tilhører merkes med kontaktnavn og når det planlegges fjernes, slik at
vi kan ta kontakt med de det gjelder ved behov.
Catherine MunkvoldTlf: 95 21 34 84