[smartdoctor] Re: zamjene

  • From: ordinacija Pavlić/Uichita <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 15 Mar 2014 07:21:56 +0100

 Mirando, pravim imenom Miralem
  ----- Original Message -----
  From: dr Zlatko Sušanj
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Friday, March 14, 2014 4:37 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: zamjene

  Psssst,da Mirando i Slavko ne čuju

  Dana 14. ožujka 2014. u 15:58 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

    Radiš na "crno "ako se radi o sporadičnim zamjenama.
    l.p.

    Dana 14. ožujka 2014. u 15:02 Željka Svatović Blažević
<dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx> je napisao/la:

      Kako je to zakonski regulirano.Mislim rad kad si u mirovini.Čini mi se da
sam
      čula na TV ,da jedino liječnici ne mogu raditi ako ne stave mirovinu u
"mirovanje"?

      Dana 14. ožujka 2014. u 13:54 zivana jadresic <zivanajadresic@xxxxxxxxx>
je napisao/la:

        Također u skorom iščekivanju kopita mada znam da ih ima i
povlaštenih.Čovjek se pita kako i zašto!!!???Ah ta naša lijepa i draga
Croatia,šmrc.(htjedoh reći da nas ne čeka sve kopito)