[smartdoctor] Re: upravno-pravno - po prigovoru ilitiga na zahtjev

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 11 Aug 2011 21:22:57 +0200

Nisu ni "oni" tko god bili , isti a bormeš nismo ni mi LOM-ovi i SOM-ovi.Svi
smo mi samo ljudi sa svim različitostima.Problem su nedorečeni zakoni,njhova
provedba i mogućnosti raznih interpretacija koje omogućavaju ovakve
različitosti primjene isih.Malo9 me tješi da je tako u večini zemalja osim
Švedske i ,Švicarske .

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević