[smartdoctor] Re: ugovor

  • From: "Ilonka Kasalo dr.med." <ordinacija.opce.medicine.dr.med.ilonka.kasalo@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 13:45:07 +0200

Pozdrav svima,
Hvala Meri i Viki, kakvo vodstvo takvi i članovi, hrabri i dostojanstveni!
Ilonka
          From: ordinacija štritof <ordinac5@xxxxxxxxx>
          To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
          Date: Friday, May 3, 2013, 8:30 AM

          Gledam sad moj primjerak ugovora koji nije potpisan od Haze, pa zašto
da ga ja potpišem

          Dana 1. svibnja 2013. 21:24 Vesna Potocki-Rukavina
<vesnapotockirukavina@xxxxxxxxx> je napisao/la:

                  ...ma daj Mladene ,pa valjda smo već dovoljno stari da se ne
bojimo kazni...a ako dođe ono pred odkaz ugovora  u što nikako ne vjerujem ,
koprcat ćemo se nekako...il otić do Vučilčeva i uživati kod Franca ....-
                  A sad malo  ozbiljnosti ,pa naravno da nama starim
nepotpisnicima i uvijek nepotpisnicima neće plačat PANELE....a borme niti
ZVJEZDICE jer smo već odavno izgubili sjaj...
                  lp Vesna

                  --- On Wed, 5/1/13, ordinacija štritof <ordinac5@xxxxxxxxx>

                    From: ordinacija štritof <ordinac5@xxxxxxxxx>
                    To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
                    Date: Wednesday, May 1, 2013, 8:46 PM

                    Usprkos svemu pitam se koji broj kolega će iz straha
potpisati novi ugovor - 80-90%. Boje se kažnjavanja financijskog, opomenama i
opomenama pred otkaz ugovora. Sklon sam ne potpisati ugovor, jer kao veći tim
imat ću glavarinu umanjenu toliko da sam mišljenja da to neću uspjeti
nadoknaditi. S druge strane koje modele kažnjavanja će imati Hazo i koje će
upotrijebiti. Pitam se, a pitam i kolege koji bi to bio broj nas koji ne želimo
potpisati ugovore, a bez straha. Ako te kazne s otkazom ugovora, izmisle neki
teži prekršaj, gdje smo onda? A svi preporučaju nešto, međutim nikakvih
konkretnih podataka nema. A moje dodatno razmišljanje bi bilo i: ako kolegica u
kontra smjeni s kojom bih trebao u grupnu praksu potpiše novi ugovor, a ja ne u
kojim sam onda problemimai ili to nema veze sa starim ugovorima. A još nema
odgovora hoće li nepotpisnicima platiti išta s liste dodatnih mogućnosti zarade
(paneli i sl.) Može li ikakvo konkretno mišljenje?

                    Dana 1. svibnja 2013. 16:01 Zlatko Suśanj
<zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je napisao/la:

                      Koje bi to bilo postignuće i ušteda: određen broj timova
radio bi badave,ali sasvim*****

                      Poslano s mog iPad uređaja

                      30. 4. 2013., u 20:53, Senad Muslić
<senad.muslic@xxxxxxxxxxx> napisao:

                        Dodatak ovoj obavijesti:

                        Kolegice i kolege,

                                     oni među nama koji su potpisali zadnji
"dodatak ugovoru..." za sredstva do 31.ožujka, nužno trebaju potpisati novi
model ugovaranja, jer u protivnom neće više dobivati nikakva sredstva.

                        Pozdrav,

                        Senad