[smartdoctor] tak je svejedno tko dolazi a tko odlazi ...copy/paste...

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 Feb 2014 16:45:46 +0100

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Željka Svatović
Blažević
Sent: Friday, January 31, 2014 9:38 PM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: NOVI LIST 30-01-2014

Uvijek se radi o tome da ONI KOJI ODLUČUJU O NEČEMU, NEMAJU POJAM O
PROCESIMA

RADA ONOGA O ČEMU ODLUČUJU./ U SVIM SEGMENTIMA BILO KOJE DJELATNOSTI /

Dakle -odi tamo,vidi,analiziraj,planiraj-od globalnog/lošija varijanta/
prema niže odnosno od analiziranja baze prema više/bolja varijanta/ Zašto je
to tako teško a tako je logično?

Zbog NEŽELJENJA RJEŠAVANJA PROBLEMA i osobnih,političkih lovova u mutnom i
osobnih/i stranačkih/profita kako materijalnih tako i bodovnih.

No to je realnost ljudskog roda.Nismo mi egzemplar.Kod nas je korupcija na
primitivnom nivou.Pa se i "otkriva".Pogledajte situacije u "stoljetnim
demokratskim"državama.Sve je to "tu negdje".

Cijeli civilizacijski razvoj počiva na "malim buntovnicima" koji,kad se
skupi kritična masa postignu neki pomak.No to je proces koji traje
godinama,desetljećima,stoljećima.

Ipak smo sada puno civiliziraniji nego prije 100,50,30,10 godina.Ne navodim
da smo bolji unatrag 2-5g.jer mislim da se vraćamo u represivni komunizam.

[...]

PNG image

PNG image

PNG image