[smartdoctor] Re: snijeg

  • From: Brane Bračić <branislav.bracic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 6 Feb 2012 15:18:26 +0100

blago tebi,
,ja u petak noćila u ambulanti u Vodicama da bi u subotu mogla dežurati.Živa
sam se smrzla,
u subotu sam išla kući , pa opet u nedjelju  natrag  -taksijem-baš sam
gospoja.
Danas krepavam  od prehlade , a i internetska veza krepala  skroz, pa sam
morala raditi  kod kuće.Šta će biti sutra - neznam.
Pozdrav ,divna
  Date: Fri, 3 Feb 2012 12:55:21 +0100
  From: jantos.d@xxxxxxxxx
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

  Indira nisam te dugo vidjela na listi. Lijepi pozdrav od Dahne!

  Dana 3. veljače 2012. 12:45 Indira Fistanić <indira5@xxxxxx> je
napisao/la:

    Sniježni dan u Splitskodalmatinskoj županiji , Šibensko Kninskoj..

    > Od: "Vinko" <vinko.pesic@xxxxxxxxxxx>
    > Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
    > Datum: 03.02.2012 12:06
    > Naslov: [smartdoctor] Re: snijeg

    Biograd "zamelo" s 5 cm snijega (u visinu, ne u dužinu :)) ), ne rade
škole,
    državne službe, samo mi doktori čamimo u ordinacijama. :))
    CEZIH radi, izgleda da njemu paše hladnoća (-3 C trenutno).

    Vinko