[smartdoctor] Re: [smartdoctor] nastavno bolovanje/TOČNO je relativan pojam

  • From: Tamara Drča <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Apr 2012 07:16:22 +0200

jučer sam dobila rješenje da mi se umanjuje glavarina za 31,71 kn za
propisanu terapiju u tijeku hospitalizacije ,nije bed platiću !Ali najbolja
stvar je sljedeća ,što sam isto tako jučer dobila otpusnicu iz Ortopedske
bolnice u BG gdje lijepo piše da se pacijent otpušta na kućnu njegu sa
13.04.2012 ,odnosno danas !!
Obavješten Hzzo i pojeo vuk magare ......