[smartdoctor] RE: [smartdoctor] molim pomoć

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 May 2013 14:11:30 +0200

Marina,pitala bih ga koji posao namjerava obavljati da vidim može li biti
opasan po okolinu(specifični poslovi)...Posao svakom čovjeku puno znači pa
ga nikome ne bih željela uskratiti i imati ga na savjesti...

Ako postoji opasnost za druge ljude,radi vlastite savjesti bi to raspravila
s njim otvoreno(ne mora priznati ništa ,ali obično kažu...)....a pošto ne
postoji apsolutni dokaz -na kraju krajeva -potvrda glasi da u kartonu nisu
evidentirana takva stanja i/ili dijagnoze...Policija može pitati svašta,a da
to ništa ne govori..Kao da su oni za koje policija ne pita - cvijeće.....

Ali  konkretni događaj  se ionako može raspraviti (saznati više) samo s
pacijentom,jer s policijom ne može...Iako i policija pomogne u svemu ,ako
ima ovlasti za pojedine informacije(kad ih lijepo upitaš)-ali evidencija o
kažnjavanju,prijestupima nije naš posao....Mi ga imamo dovoljno.Ida,ja bi
tako napravila,pozdrav