[smartdoctor] Re: [smartdoctor] cijepljenja i "službena" medicina

  • From: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Feb 2012 11:02:19 +0100

Poštovana kolegice, ako vam vaš zdrav razum govori da je cijepljenje
nepotrebno i/ili štetno, jednostavno nemojte nikoga cijepiti. Bilo
koja druga mogućnost, u takvom slučaju, meni je nerazumljiv postupak.
Činiti nešto čemu se snažno protiviš ili, u najmanju ruku; imaš
ozbiljne sumnje, nedoumice?!?

--
Nataša