[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Većina pripadnika ljudskog roda ima gotovo beskonačan kapacitet da stvari uzima zdravo za gotovo.Aldous Huxley

  • From: "Marija" <marija.plepelic-kluk@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 May 2011 09:48:46 +0200

Ida,ne mogu a i opet se složiti s tobom. S uputnicama za KOMPLETAN PREGLED imam
dobro iskustvo.Pacijentu objasnim kako se postaviti kod pregleda, sestra mu to
još jednom ponovi i s markerom obilježi 3 rečenice na dopisu HZZO-a.Napišem
konzilijarcu što tražim od njega i u 80% SLUČAJEVA PROĐE OD PRVE.Kad se
pacijent ipak vrati opet u 90% slučabevato je zato jer do kolege nije ni stigao
nego ga je vratila sestra.Pacijenta sam već prije upozorila da dodatnih up.
neće dobiti od mene,te ga ponovno vratim i uputim da traži ravnatelja,bolničkog
kontrolora ili ode u HZZO.
Prije tri mjeseca sam (je da je bilo krvavo teško,radilo se o C50)uspjela ekipu
na Rebru izbrifirati da su pacijentici učinili svu obradu iza mog fiz. pregleda
(bila suspektna neo,a ima izuzetno velike dojke).
Svu obradu (mamografiju ,UZV,cit punkciju ,preop.obradu )učinila je na INTERNE
UPUTNICE .Sin je u tom vremenu došao 3x po up.a ja sam ga jasno bojeći se Boga
slala ponovno s mojim pismom kolegi.
Uspjele smo i pacijentica i ja.Sada je u toku kemoterapije,aksila je bila
prazna.Hrabra sam bila znajući da radim dobro za pacijenticu.Izuzetno teško je
pokretna (stenoza spin .kanala),52 g. stara,na dvije štake,bez svojeg
prijevoza.Vjerojatno još dan danas bi čekala na UZV ,mamografiju ,cit.....

pozdrav svima

Marija