[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Večernji list 2-10-2014

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Oct 2014 21:44:03 +0100

A kažnjavanje liječnika u PZZ - npr. imali li koga tko nije nikada platio
kaznu? Osobito mi u obiteljskoj?

Koja ušteda!!!

Samo malo igre s matematikom (teoretski): da je 1000 liječnika platilo
kazne oko 500 kn= 500 000 kuna ???

Jesam li pretjerala? Bojim se da nisam.

Zar se ne  hvale na stranicama HZZO-a sa preko 4500 kontrola, a na nama
skoro 4000 (ovo radi jednostavnije matematike, kad se već igramo brojki).

Pa ako su svaki put kaznili doktore (a jesu, jer su jedino tako DOBRI
SVOJIM ŠEFOVIMA), onda se matematički brojka penje na:
500 000x 4000 = 2 000 000 000 kuna !!!!! (2 bilijuna kuna!)

Pretjerano?  Ma nemoj!

Ja znam da su neki kolege plaćali i kazne od 7000 kn (a bilo je i pokušaja
da se jednom liječniku naplati i kazna od 30 500 kuna - skoro cijela
mjesečna  glavarina!)

Ministar Varga se hvalio u Liječničkim novinama kako je 80% pacijenata
IZUZETNO zadovoljno sa svojim liječnicima u općoj medicini.
A kada dođu kontrolori HZZO-a da nas kontroliraju, svi smo uvijek u nečemu
krivi - ili lijek nije po smjernicama, a smjernice često nejasne ili
nemoguće (npr. Sanval - kratko propisivanje, a ni sami ne znaju koliko je
to kratko, pa onako odoka);  ili ti je stopa bolovanja uvijek prevelika, a
dokumentacija u kartonima nedostatna, i opet jaaako rastezljivo, koliko god
napišeš teksta, malo je, opet odoka, jer nema matematičke ispravnosti;  pa
imaš previše kućnih njega, nije mi jasno kako, pa pišeš previše ortopedskih
pomagala, itd...da ne dužim, znate i sami.

Da li je itko ikada od vas POHVALJEN od strane HZZO-a nakon kontrole ili
NAGRAĐEN NOVČANO zato što dobro radite?

A ja znam da puno nas ODLIČNO radi svoj posao, uostalom, zato je 80%
pacijenata ZADOVOLJNO, a ONI SU NAJVAŽNIJI, zar ne?

Prema ovim novčanim iznosima, sve ono gore u novinama je MAČJI KAŠALJ!!!

Prema tome, ne štedi se samo na lijekovima ili baterijama za slušne
aparate,
NAJVIŠE SE ŠTEDI NA DOKTORIMA - NISKOM CIJENOM RADA I NOVČANIM KAZNAMA!

Dana 30. listopada 2014. u 15:27 Dr Leonardo Bressan <
ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx> je napisao/la:

> *ZAČUDNE RAČUNICE MINISTRA VARGE *
> Na lijekovima štedi, a rasipa na detektive
>
> Ministarstvo zdravlja pitalo je MUP kako da zaštiti proces javne nabave, a
> ondje su im odgovorili da se obrate privatniku
>
> *3422*PREGLEDA
>
> *1,2-*BODOVA
>

> [image: Na lijekovima štedi, a rasipa na detektive]
>
> Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
>  [image: kolumne]
> <http://www.vecernji.hr/autori/ivana-rimac-lesicki-1108/profil>
>
> AUTOR:
> [...]