[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: zapošljavanje sestre na pola radnog vremena

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Jan 2015 21:50:24 +0100 (Central European Standard Time)

U skupnu praksu možete ići s timovima koncesionarima ili timovima iz DZ. To
se jednostavno napravi.
Ja kao koncesionar sam bila u skupnoj praksi sa kolegicom iz D.Z.Sve
funkcioniralo o.k.
Za sestru na 1/2 radnog vremena NE trebate biti u skupnoj praksi,ali
udaljenost između amb.istih djelatn-10 km.

A uvjet 80 % QI  vrlo ostvariv .. najmanje 1 preventivni dnevno + 1 panel
kroničara..
Ja  uvijek ostvarujem  100 %  QI i duplo od toga - kao višak ( svaki mjesec
oko 30-40 preventivnih i 100-tinjak panela kroničnih bolesti).

From: "Dr. Peček"
Date: 10.1.2015 14:12:20
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Ima li tko kakvih spoznaja u vezi zapošljavanja druge  sestre na pola
radnog vremena u ruralnim krajevima(nudi se kao nova mogućnost
ugovaranja, pod određenim uvjetima)?
U ponudi traže da se dostavi konkretno ime sestre koju bi zaposlili i
njen ugovor o radu. Meni je to nelogično, kako da dostavim ugovor , ako
ne znam dali će mi sredstva biti odobrena ili ne ?
Zvala sam nadležni Hzzo, oni to još nisu proučili. Zanima me ima li tko
od vas kakve spoznaje o tome?

FREE Animations for your email - by IncrediMail
Click Here! ►

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih
potpisa 11002 (20150112) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr

GIF image

JPEG image