[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] svijetla budućnost

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 12 Aug 2012 23:15:23 +0200

Ali pitanje je što će se staviti u košaricu.  Možda će biti ograničene
delikatese iz Kliničkih centara, umanjeno ubacivanje bonbonijera iz
specijallističkih ambulanti lokalnih bolnica, malo stisnut otvor za odreske
iz dijagnostičkih službi, ali će se neograničeno ubacivati grincajg
primarne zaštite...