[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] pripravnički staž

  • From: Jasna Nagyszombaty-Šariæ <jasna0109@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 23 Aug 2012 01:44:56 -0700 (PDT)

DA, ogranič. kapac. DZO i KBC, pa se djeca snalaze, refundira HZZO plaću,
doprinose itd., a klincima je da počnu što prije zbog sutrašnjeg posla, i oni
imaju sve prpozicije spec. itd, a imaš i na HZZoovim stranicama i mo¨'š
provjerit...

Jasna Nagyszombaty-Šariæ, dr. med.

e-mail: jasna 0109@xxxxxxxxx

address: Alanska 17, Osijek, Croatia