[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] pomoć

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 5 Mar 2014 22:25:04 +0100

Apsolutno tako !.Osobno mi  je  bespredmetno raspravljati o takvim
zahtijevima bilo koga-medicinskih ili nemedicinskih tražitelja bilo
čega..Valjda imamo svoje znanje,mozak,logiku,svjesnost o relativnoj
,mogućoj štednji u Zdravstvu.I o sebi , svojoj ulozi i statusu u
Društvu?Ili nemamo?Neki-opravdano-mladi?/saučešće/ ali zašto se i
stariji,iskusniji kolege boje svega i svačega.?Birokrata koji čak nisu
proučili ni svoju funkciju.Ni ne moraju,samo slijepo izvršavaju naredbe
nadređenih a da bi zadržali radno mjesto. A čega se stalno boje LOMovi i
SOMovi?Svih i svakoga."DA NE BI NEKO ZAMERIL"
Od susjeda na dalje.Kaj god mi tko veli,ja moram izvršiti! HALLOOOO!

Dana 4. ožujka 2014. u 13:46 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević