[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] dostava izvješća

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 May 2013 14:09:57 +0200

U svim ispostavama bi računi za DTP postupke trebali biti snimljeni na bilo
kakav medij uz popratne račune.
Objašnjenje iz Direkcije je da im ministarstvo financija još uvijek nije
odobrilo digitalni certifikat za sve račune koje im mi šaljemo.
Naime, Ministarstvo financija mora svakom primarcu dati njegov digitalni
certifikat pomoću kojega će svaki liječnik potpisivati račune. Tek kada to HZZO
dobije, tek onda kreće i elektronsko slanje računa.
Certifikate su tražili još prošle godine i još ih nisu dobili....

Toliko o našim ministarstvima i njihovoj ažurnosti.

Lp, Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja

3. 5. 2013., u 13:12, "Magdalena Nardelli" <ambulanta-babino-polje@xxxxxxxxxxx>