[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Turistička napast u neturističkim ambulantama

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jul 2012 14:49:17 +0200

meni zaista nije jasno zašto se kojekakve potvrde,svjedođbe,i razne
druge tiskanice koje se od nas traže ne mogu naplaćivati po cjeniku
Komore(kojega svi imamo u ambulanti)ako se od nas traži da si sami
nađemo zamjenu za GO,za bolovanje,za sestru,ako isto tako kao
koncesionari plaćamo masno režije ,nabavu inform.opreme,popravke itd
jer smo privatnici.Pa šta smo mi?U nekom međuprostoru između
privatnika i javnih službenika?!javni službenici ne plaćaju
kompjutere,režije itd. toalet papir itd...Čak nam ne daju da radimo
dokle želimo,nego moramo moliti Ministra .

10. srpnja 2012. 10:38 korisnik Leonardo Bressan