[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: sustav je blesav a još jedino pas je čovjekov najbolji prijatelj

  • From: sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Oct 2014 12:05:41 +0200

U potpunosti se slažem  da treba vratiti - UVESTI odgovornost pacijenta (samo
treba volje, sluha i dovoljno upornosti).To je po meni jedini način  da nam  se
u ordinacije vrati medicina.
Lp  Sanja
Od: "Bojana Nikolić" <bojanalom@xxxxxxxxx>
Za: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 18.10.2014 04:45
Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: sustav je blesav a još jedino pas
je čovjekov najbolji prijatelj

ne,već treba INZISTIRATI na toem da se ODGOVORNOST VRATI PACIJENTU.i za
bolovanja,i za uzimanje lijekova,prematanje pelena članovima
obiteljiprijavljivanje MUPu radi vozački i dozvola z aoružjeza sportska
natjecanja (e, ti pregledi su mi jedna od žeščih nebuloza...)ZA SVE TO TREBA
BITI ODGOVORAN PACIJENT a ne njegov odabrani LOM.
Dana 16. listopada 2014. u 16:17 ordinacija Pavlić ordinacija Uichita
<dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx <dom.zdravlja.duga.resa1@xxxxxxxxxxx>> je
napisao/la:
 ..........ostaje mi samo jedna dilema; biti pas pa spušiti kaznu ili biti
policajac pa uloviti bombu???

Dana 16.10.2014. 14:24, BARI je napisao:Kako je obiteljski liječnik koji je
poslije psa najbolji čovjekov prijatelj postao policajac zdravstvenog osiguranja

Počelo je s naplaćivanjem administrativne takse za potrebe dopunskog
osiguranja.Tako je novac ušao u ordinacije, a medicinske sestre su postale
blagajnice.Ukoliko  pacijent nakon pregleda nema kuna-naplata se ne može
evidentirati.Za pogrešnu evidenciju liječnici  plaćaju kaznu.
Nastavilo se s ortopedskim pomagalima-ako pacijent nema kontinuirano osiguranje
,ili je ranije potrošio količine odobrenih pomagala ne smije mu se  izdati novo
-ili liječnici plaćaju kaznu.
Slijedi priča s bolovanjima-ukoliko je pacijent neopravdano na bolovanju(što je
za pacijenta vrlo subjektivno)-liječnici plaćaju kaznu.Pacijent je nedavno radi
nezadovoljstva dužinom bolovanja i zdravstvenim posljedicama, poslao na
liječnika policiju.Hrvatska liječnička komora tim je povodom uputila dopis
MUP-u ,kojim se zamoljava policija da  ne dolazi olako plašiti obiteljske
liječnike na radnom mjestu.Na  liječnicima je u diskutabilnim slučajevima
bolovanja da odaberu-policiju u ordinaciji ili kaznu HZZO-a za prekoračenje
stope bolovanja.
Obiteljski liječnik plaća i  kaznu za prekoračenje potrošnje lijekova.
Bolnički liječnik može propisati što god poželi,pa čak i ono što mu HZZO ne
dozvoljava(prema smjernicama za lijekove),jer nema nikakvih sankcija.Ako
obiteljski liječnik po preporuci bolničkog kolege propiše lijek kojeg HZZO ne
dozvoljava-plaća kaznu.Pacijentima uglavnom ništa nije jasno.Kako jedan
liječnik može propisati nešto što drugi liječnik ne smije dati?
Bolnički liječnici neracionalno multipliciraju kontrolne preglede stabilnih
bolesnika, jer  o tome ovise bolnički  prihodi.Obiteljski liječnici  ograničeni
su brojem uputnica po pacijentu pa moraju racionalizirati  pretrage i preglede
indicirane od bolničkih specijalista.Rezultat je stalni konflikt obiteljskih
liječnika s bolničkim kolegama i pacijentima .
Zakonska je obaveza obiteljskog liječnika da promjenu zdravstvenog stanja
pacijenta prijavi MUP-u radi reguliranja vozačke dozvole(sposobnosti za
vožnju).Popis dijagnoza  i lijekova (kojepo zakonodavcu mogu utjecatina
sposobnost vožnje) a koje treba dojaviti MUP-u je toliko širok-da bi se trebao
prijaviti gotovo svaki drugi pacijent.U protivnom-liječnik čini kazneno djelo.U
razvijenom svijetu pacijenta ne tužaka liječnik,već pacijent/vozač sam
dojavljuje promjenu zdravstvenog stanja koje ga može ometati u vožnji.
Finila su vremena Andrije Štampara kad je obiteljski liječnik bio prijatelj
pacijenta i njegove obitelji…Današnji je sustav dodijelio obiteljskom liječniku
ulogu  zdravstvenog policajaca- da pod prijetnjom novčane kazne uskrati
pacijentu sve za što osiguravatelj nema više novaca,ali to ne želi nikome
reći…Ida

Upravo  sam  jučer razmišljala o našem poslu i kako nam uskoro ne gine neki
teži incident u ordinaciji „radi policijskog posla“koji obavLjamo???I eto ovih
nesretnih vijesti ns listi...
Liječnicima ne trebaju zaštitari,liječnicima treba vratiti njihov posao da
liječe,a poslove ograničavanja svega i svačega neka transparentno provode
službe osiguravajuće kuće-PRAVILIMA KOJA VRIJEDE ZA SVE.

Obitelj pacijentice koja je operirala neo colona-urednog postoperativnog
tijeka,bez metastaza donosi pov.bolesti na kojoj je Megostat i Prosure...
Indicirani su(smjernice..) za liječenje kahektičnog bolesnika u terminalnoj
fazi bolesti...moja pacijentica nije kahektična BMI joj je 22,8,a nije bome ni
u terminalnoj fazi.
Familija nosi prigovor na propisivanje lijekova na LP-na što joj
službenica/kontrolor-ne zna tko? Kaže-da vam je htjela propisati,mogla je,ovako
će biti odbijeno...
DRUGIM RIJEČIMA SAMA SLUŽBA HZZO-a POTIČE RAD MIMO SVOJIH PROPISA i huška
pacijenta protiv svog liječnika-KOJI SLIJEDI NJIHOVE PROPISE....
Nakon takvih nebuloza koje je izjavila hazo služba(vidjeti ću koja je to ekipa
bila...-bijesna obitelj prijeti,urla itd...
Ja im  ironično nudim tisuću kuna da si kupe lijekove koje hazo ne daje za tu
indikaciju.jer ću ih ionako ja platiti kad hazo obavi ekspediciju........
Uglavnom-stres bez potrebe,ovaj puta bez bombe-ZATO JER SKZ MOŽE PISATI ŠTO
NIJE PO SMJERNICAMA BEZ SANKCIJA,ZATO ŠTO MI TO NE MOŽEMO izdati  RADI KAZNI(a
i slažem se sa smjernicama ovaj put)..tko zna što će biti slijedeći put..Ovaj
sustav je potpuno blesav,Ida