[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]r Pojačat će se intenzitet dolaska kontrolora na 1x tjedno

  • From: Željka Svatović Blažević <dr.svatovicblazevic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 6 May 2011 15:41:57 +0200

Meni odobravaju i ono što smatram neopravdanim.Kakav je smisao srčane
rehabilitacije 6-8 mjeseci po postavljanju stentova uz uredne nalaze
ergometrije ??Čisto bacanje niovaca.
Još napišem da se rehabilitacija može obaviti ambulantno pri Draškovičevoj.
Odobrili i stacionarno 80 godišnjaku s degenerativnim promjenama koljena uz
srčana i plućna oboljenja/kontraindikacija za toplice/ jer je pacijent
uporan i "sve tuži" pa se ide linijom manjeg otpora. Na "kulturnim
pacijentima zakinu.Zakon i Pravilnik postoje??

--
Ordinacija opće medicine
Dr Željka Svatović Blažević