[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] e-naručivanje

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: "lista" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 23 Oct 2013 23:30:55 +0200

Na svim prezentacijama novog modela ugovaranja  je e- naručivanje DOBROVOLJNO (
čak nisu svi aplicirali za tu zvjezdicu/ cvjetić, A 20% nije nit potpisalo
ugovore po novom modelu ).  Jedinice centralnog naručivanja i dalje opstoje u
bolnicama – i jasno je naglašeno ( bar na sastanku u Vžd s predstavnicima
lokalnog HZZOa koji su predstavljali e- naručivanje, a kojem sam prisustvovala)
 da i dalje opstoje istovremeno svi načini naručivanja ( e-naručivanje,
naručivanje na Centralnom šalteru ( osobno, mailom ) .
NO ,  of course – ne samo po sebi, ne da se pac. sam naručuje kak si zamisli
ili da ga naruči rođaka koja je npr. spremačica na KBCu  , VEĆ,  ILI S
UPUTNICOM nadležnog ( a1, a2,a3) ili s internom uputnicom kod uputnica vezanih
na C1, C2, D1,D2, B) ..
Ovo držim samovoljom “ sve više odjela” – jel šefova odjela ili sestara koje
administriraju uputnice ... ne znam .. ali tko god stoji iza te odluke trebati
će smisliti obrazloženje zašto postupaju kako postupaju -
svakako nešto u čemu treba ...”U najboljoj namjeri da unaprijedimo kvalitetu
pružanja zdravstvene zaštite našim osiguranicima, te olakšamo našim partnerima
prijelaz na nova pravila, molimo Vas da nam na e-mail adresu
nmu2013-pde@xxxxxxx pošaljete podatke (ime i prezime, poziciju u ustanovi ili
šifru doktora) o osobi unutar zdravstvenog sustava za koju mislite da bi mu/joj
koristila dodatna edukacija, te opis situacije ukoliko više puta uočite da ima
problema s tumačenjem procesa upućivanja”
Naglasak na da unaprijedimo kvalitetu pružanja zdravstvene zaštite našim
osiguranicima.
Pacijent otputuje 50 km do bolnice i onda ga  S ŠALTERA !!!! vrate svom
liječniku !!???
Nekome stvarno treba .... DODATNE  EDUKACIJE !
Irena TV