[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ZAGREBAČKA ŽUPANIJA: Ugovor o zakupu poslovnog prostora - "posebna dežurstva"

  • From: Ordinacija opće medicine Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Feb 2014 12:39:36 +0100

Ja sam liječnik u koncesiji, i uz sve probleme koji uz to idu, osobno sam
mišljenja da su kolege u Domovima zdravlja u nepovoljnijoj poziciji od nas.
Sama činjenica da značajan broj kolega s velikim brojem pacijenata i dobrom
glavarinom ne može otići u konecsiju već je velika nepravda.
Razumijem kolege i njihovu frustraciju, jer sam nekad i sama bila u toj
situaciji.
Isto se plati nekog sa 1000  pacijenata kao i onog sa 2000. Čime su motivirani
da se trude?
Svoje godišnje odmore odrađuju kao i mi, dakle ,rade jedni drugima, drugim
riječima i nemaš godišnjeg.
Po meni jedino rješenje ,odraditi privatizaciju ambulanti do kraja, a kolegama
s malim brojem pacijenta  dati mogućnost da se udruže kao grupna ili
da se zaposle kod "jačeg koncesionara".
Iskreno , ne vidim više svrhu postojanja ovih socijalističkih ustanova kao što
su domovi zdravlja, bar ne u ovakvom izdanju.
Razumijem domske kolege i izražavam svoju podršku borbi za njihova prava.
Marijana Peček Vidaković