[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] naknada štete domu zdravlja

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 01 Oct 2014 18:18:45 +0200

Ne može se zaposleniku Doma zdravlja
naplatiti kazna, niste vi ugovorni subjekt već Dom zdravlja.
Dana 1.10.2014. 16:58, ambroz šutić je napisao:

Kolegice,ne moze dom zdravlja Vama naplatiti stetu(ako uopce moze),vec vasoj zamjeni,vi u ambulanti niste sluzbeno prisutni,već ste na specijalizaciji,odnosno jos bolje na porodiljnom,znaci doma.a i treba provjeriti da li je bolnica i sluzbeno otpustila pacijenta,buduci da znaju ne otpustiti pacijenta elektronski mjesecima,a onda nas zove i prijeti HZZO.

Dana 1. 10. 2014. 16:45 osoba "Zeljka Vendler Cepelak" <zeljkavcepelak@xxxxxxxxx <mailto:zeljkavcepelak@xxxxxxxxx>> napisala je:

    Točno tako, robovi ,poniženi jadnici , saramota.

    Dana 1. listopada 2014. u 14:59 Silvestra Kolega
    <silvestra.kolega@xxxxxxxxx <mailto:silvestra.kolega@xxxxxxxxx>>
    je napisao/la:

         VAŽNO ! VAŽNO! VAŽNO!
        ja ne znam rješenje ovog problema , ali ima među nama pametnih
        glavica koje će znati, mislim...
        Pa zašto  ravnatelji DZ dobivaju plaću? Zašto?
        Ispada da su im doktori roblje..

        Dana 1. listopada 2014. u 13:14 Ana Posavec Andrić
        <anaposavecdr@xxxxxxxxx <mailto:anaposavecdr@xxxxxxxxx>> je
        napisao/la:

            kolege, zaposlenici doma zdravlja prvenstveno, molim vas
            da mi kažete jel itko od vas dobio zahtjev za naknadu
            štete od doma zdravlja radi kazne HZZO radi propisivanja
            lijeka? konkretno radi se o preklapajućem računu, dakle
            pacijentica je bila u bolnici kad je propisan lijek, nije
            sporno da je počinjena greška (s moje strane, tj strane
            moje zamjene), ali ono što smatram spornim je zahtjev doma
            zdravlja da ja plaćam kaznu s obzirom da sam djelatnik
            ustanove i ne vidim ni lipe od DTP postupaka, plaća mi je
            oko 7 i pol tisuća kuna i pitam se kako ću plati
            najavljane kazne za propisivanje lijeka izvan smjernica u
            iznosu 1500kn za svaki lijek? a kako sam bila na
            specijalizaciji i porodiljnom (a i da nisam) naći će se
            sigurno takvih lijekova...a i drugih stvari za kažnjavanje...
            hvala unaprijed
            za sada mislim da neću platiti kaznu nego konzultirati
            sindikalnog odvjetnika, al zaista imam pametnijih stvari
            trenutno za raditi tako da ako netko ima više iskustva ili
            prijedlog kako postupiti molim za pomoć
            hvala, Ana Posavec Andrić