[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Uhićenje

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 2 Feb 2014 12:34:07 +0100

Slavica,

Zar se stvarno treba procesuirati cca 350 kolega liječnika obiteljske medicine?
Zar nema većih kriminalaca? A njihovi podaci su procurili također u javnost...

 Žalosno je samo da ako su godinama znali i za lažni invaliditet, lažna
dežurstva i privatni biznis kolege Babića, kao i to da je vrlo rijetko na
radnom mjestu- da su izabrali baš ovaj trenutak sada...
No DORH ima svoje kriterije po kojima radi. A to najbolje znaju naši kolege iz
akcije Hipokrat...

Poslano s mog iPhone uređaja