[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Tužna vijest

  • From: J Soic <jsoic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 17 Mar 2014 13:44:45 -0700 (PDT)

Počivao u miru.
Iskrena sućut Danku i njegovoj obitelji.

Jadranka Šoić

On Monday, March 17, 2014 6:34 PM, Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
wrote:

To je put kojim ćemo svi poći  A PISANO JE DOĆI ĆE VRIJEME  KAD ĆE ŽIVI
ZAVIDJETI MRTVIMA !TO VRIJEME JE ODAVNO TU SAMO GA MNOGI NISU PREPOZNALI!!!

Dana 17. ožujka 2014. u 16:01 Ljiljana Lulic-Karapetric
<ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Iskrena sućut obitelji Pušćenik

>Dana 17. ožujka 2014. u 14:36 ordinacija Pavlić/Uichita

PM