[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: tečaj osnove palijativne medicine

  • From: Ranko Miholić <rmiholi06@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 22 Feb 2014 15:28:47 +0100

..sve bu cool ako se netko ne sjeti da nećemo moći naplatiti palijativnu
posjetu (u 10% extra) ako nismo završili spomenuti
tečaj................(ups....jel sam nekom
 dal ideju....) ......  3000 kn......pa nakon 30 posjeta bi se moglo početi
isplaćivati..... (3 mjesečno......10 mjeseci...)  ....             .....

Dana 22. veljače 2014. u 14:09 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je