[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] NOVI HOTEL REBRO - ILI KAMO IDU NAŠE GLAVARINE ????

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 May 2011 08:37:03 +0200

Stalno govorimo da konziljarci imaju druge izvore prihoda i da zato ne upiru
osobni dohodak(što u 90% slučajeva nije točno,nego žive od crkavice).Znate
li vi koliko sada DTP imaju  primarci ginekolozi za postupke?Po 10000
kn.zauzv koji smatram redovnom i nužnom pretragom u praćenju
trudnoće.Naravno uz
punu glavarinul.Blago njima teška kirurška struka bez kapi krvi,dvostruko
vrednovana od krvave bolničke.   2011/5/12 ljiljana horvatek <
ljiljana1949@xxxxxxxxx>