[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Afera Pfizer, "krivica" obiteljskih liječnika

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Aug 2012 01:54:21 +0200

Eh, da su meni takvi pacijenti koji makar s visoka kažu da im se pošalje
račun ako me kazne.  Mojima su odgovori u rasponu od "Neće vas kazniti kad
to meni treba" do "Ma svi ste vi doktori, svi se držiti jedni uz druge i
nema šanse da se kažnjavate".

Što se tiče zamjenskih lijekova, tu su vjerojatno svugdje pacijenti isti.
A nije ni čudno kad im lijekove preporučuju doktori kojima se toliko
vjeruje da daju izjave za novine ili čak dožive ono najviše što se u životu
može postići, pojave se na televiziji pa od tamo daju savjete.  I sad će
savjet nekog svetog čovjeka koji spašava milijune života preko ekrana
mijenjati neki selski bezveznjak koji se nije pojavio drugdje nego u
pokojoj zahvali u osmrtnici, a i za to je morao ubiti pacijenta kad ga već
ne zna spasiti...

Dana 9. kolovoza 2012. 22:34 natalija cakic <natana567@xxxxxxxxx> je