[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Razgovor s dr Ostojićem

  • From: Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 4 Apr 2012 10:24:13 +0200

Pridružujem se čestitkama, bravo LEO !

----- Original Message ----- From: "Sabina Treber-Culumovic" <sabina.treberculumovic@xxxxxxxxx>
To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Tuesday, April 03, 2012 10:38 PM
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Razgovor s dr Ostojićem

Dana 3.4.2012., kontakt Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx> je napisao:
Upravo sam gledala Vijesti Nove TV i intervju ministra Ostojića gdje
je spomenuo kolegu Bressana u izrazito pozitivnom tonu, kao i KoHOM.
Leo, SVAKA ČAST, VELIKI USPJEH!

3. travnja 2012. 19:18 korisnik sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx> napisao
je:
Bravo Leo i svi ostali koji se svesrdno trudite vratiti struci izgubljeni
ugled. Zrno po zrno pogača, kamen po kamen palača.

Lp Sanja

Od: "Tajnik Kohom" <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
Za: kohom <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 03.04.2012 12:35
Naslov: [smartdoctor] Razgovor s dr Ostojićem

Odmah po objavi našeg Priopćenja za medije, povodom nedavnih izjava
ministra
zdravlja dr Rajka Ostojića o uvijek istoj temi (malo radimo, previše
upućujemo, idt...), javio mi se jutros osobno sam ministar da razrješimo
nesuglasice.

Razgovor je protekao u kolegijalnom tonu, a tijekom razgovora sam uspio
kolegi Ostojiću objasniti da nezadovoljstvo statusom obiteljske medicine,
percepciji o nama koje je stvorio prethodni saziv ministartsva, i dalje
raste, te takve izjave treba izbjegavati, pogotovo što sam ministar ne
može
stalno pratiti što je tko i kako objavio ...

Sam se ministar u cjelosti složio s tekstom na prvoj stranici i prepoznao
probleme koji su spomenuti, a objasnio sam mu da već tri godine
objašnjavamo
gdje se nalaze generatori neracionalne potrošnje zdravstvenog novca, pa i
sustavu upućivanja na diferencijalnu dijagnostiku.

Isto tako sam ga upoznao s činjenicom s kojom nažalost nije bio upoznat, a
to je da je već više puta na sastancima radne skupine za e-zdravstvo od
strane KoHOM-a zatraženo da se precizno evidentira tko zahtijeva/predlaže
određenu dijagnostiku te da se takvi zahtjevi izdvoje iz naše potrošnje
To bi svakako bio prvi korak, a slijedeći bi korak, nakon konačnog
'spajanja' svih bolničkih ustanova i cjelokupne SKZZ u sustav CEZIH-a,
mogao
u cjelosti i do kraja saživjeti već omogućen sustav 'internog upućivanja',
čime bi se poimenično evidentirali troškovi nastali u preporučivanju
dijagnostičkih postupaka i svima pojednostavio život ...
Također je ministar bio izričit u stavu da kad govori o bolničkom sektoru
govori o specijalistima misli samo i isključivo na bolničke specijaliste,
jer i sam zna da su i primarci specijalisti svoje djelatnosti, te ih zbog
toga i cijeni.
Smatra da ne treba analizirati svaku riječ u svakom novinskom tekstu jer
takve tekstove nije niti autorizirao, ali što je, tu je ...
Ministru sam spomenuo i očitu činjenicu, razvidnu iz nekih njegovih izjava
medijima, da dobiva brižljivo 'filtrirane' informacije o funkcioniranu
sustava na primarnoj razini, te mi je objasnio da je odlučio imenovati u
svakom povjerenstvu po jednog predstavnika KoHOM-a te svakako se osloniti
na
znanje članova KoHOM-a u vođenju i implementaciji preventive, koju je
odlučio dati nama u nadležnost s obrazloženjem da mi to sami želimo, znamo
najkapilarnije radimo, na što sam spomenuo ponovni promašaj oko prevencije kolorektalnog Ca, gdje je obuhvat opet bio oko 20%, a da smo mi to vodili,
obuhvat ne bi bio ispod 80% ...
Sve u svemu, u razgovoru su razrješene sve dvojbe te postavljeni novi
temelji, dogovori, o mogućoj daljnoj suradnji za sređivanje nereda u
sustavu
koji je naslijedio od prethodne 'garniture', obzirom da je nama i te kako
interesu stabilan sustav koji će nam omogućiti da se bavimo strukom na
primjereni i za nas zadovoljavajući način ...

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a

--
dr.Sabina Treber-Ćulumović